1 d’abr. 2012

Comiat

Després de deu setmanes d’estudi, la nostra classe de català ha acabat. Ha estat una classe molt divertida, i he après molt. En primer lloc, hem après com es saluden les persones entre si i la forma de dir adéu. La meva forma preferida de saludar és “Hola, què hi ha?” També he après a descriure les persones físicament i també el seu caràcter. Ha estat molt divertit descriure la meva familia, incloent la meva germana i els meus pares. Ha estat molt interessant per aprendre sobre la cultura catalana i els seus costums, i crec que és molt curiós com se celebra el Nadal a Catalunya amb el caganer. Això mai passaria als Estats Units, la gent és massa puritana. M’ha agradat molt aprendre a donar i seguir les instruccions en català, perquè espero poder viure a Barcelona aquest estiu i ser capaç d’utilizar les habilitats de conversa mentre sóc allà. També ha estat molt útil per aprendre sobre el vocabulari mèdic. En resum, m’encanta l’idioma català i em sento molt emocionat per la propera classe.

DANIEL COOPER

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada