28 de gen. 2013


6 comentaris:

  1. El documental em va semblar molt interessant i informatiu. A part d'aprendre sobre els castells - les coses bones i les dolentes, vaig aprendre sobre la cultura catalana i molts dels valors que tenen. En alguns instants em va semblar una mica cursi i ostentós i també es va fer una mica repetitiu de tant en tant. En fi, el documental em va agradar i em va semblar divertit i entretingut.

    ResponElimina
  2. M'agrada molt la pel•lícula "Enxaneta" perquè va ser fascinant i educatiu sobre la cultura catalana. Quan vaig estar a Barcelona, vaig veure els castells en viu, i és una cosa sorprenent. El documental va captar aquest sentiment increïble.

    ResponElimina
  3. M’agradat moltissim la peiŀlicula “Enxaneta”! M’ha semblat interessant i divertida. Penso que fue un poco estressant quan els castells va caure, pero fue molt inspirador veient la determinació dels castellers. Els castells són una parte molt bonic de la cultura catalana.

    ResponElimina
  4. La pel·lícula me agrada mucho.Era moltissim interessant I informatiu. Era una manera divertida d'aprendre sobre la cultura català.Em va fer voler ser un casteller.Sóc llest!

    ResponElimina
  5. M'agrada la pel·lícula "Enxaneta" perquè m'ha semblat molt emocionant. Els castellers són bastant valent i dedicat perquè crec que per ser un casteller paciència es necessari. Jo admiro moltissim la fort físic i psicològic de els castellers!

    ResponElimina
  6. M'agrada moltíssim la pel · lícula perquè, en la meva opinió, captura els castells en una manera honesta. Els castells no només son perillós, pero també son una inspiració per tot el que els viu. Va ser fantàstic!

    ResponElimina